Serviceinnstilt kontormedarbeider
Vil du jobbe med rekruttering i en spennende bedrift? Narvikfjellet søker kontormedarbeider i 100% stilling. Som kontormedarbeider vil du ha ansvar for rekruttering av bemanning året rundt, bistå med administrative oppgaver, oppfølging av personalet, IT-systemer og HMS. Stillingen er fleksibel og selvstendig, så du må ha en indre drive til å sette i gang arbeidsoppgaver og få disse gjennomført ihht. tidsfrister. Det er et stort pluss om du har IT-kunnskaper og har erfaring fra lignende arbeid tidligere.
Kjekt å vite:
- Antall stillinger: 1
- Fast 100%
- Arbeidssted Narvikfjellet, Narvik
- Ønsket oppstart: 15. september
- Lønn etter avtale
- Stillingen er underlagt Administrasjonsleder
Det er en stor fordel dersom du:
- Har interesse for mennesker og arbeidsliv
- Er en god menneskekjenner
- Er kommersiell og serviceorientert
- Er selvdreven og har en strukturert arbeidsstil
- Er flink til å samarbeide med andre
- Har evnen til å motivere andre
Dine arbeidsoppgaver:
- Bidra til utvikling av organisasjonen
- Planlegge og gjennomføre rekrutteringsaktivteter
- Aktive kandidatsøk og – kontakt
- Oppfølging av personell, naturlige oppgaver innen bedriftens HR - personalprosess
- Utviklingsprogram for ansatte
- Rådgiver i HR-faglige spørsmål
- Sykefraværsoppfølging
- Delta i bedriftens arbeid med bærekraft
- Vedlikehold av avvikssystem, internkontroller og dokumentasjon
- HMS-rutiner
- Sentralbord
Krav til deg som ansvarsperson i Kontormedarbeider:
- Du må kunne kommunisere tydelig på både norsk og engelsk
- Du må like å jobbe selvstendig og ta ansvar for dine arbeidsoppgaver
- Du må gjerne ha erfaring fra lignende arbeid, men ikke et krav
- Gode IT-kunnskaper
Kunne dette være noe for deg eller noen du kjenner? Tips de om stillingen, eller søk selv!
Send detaljert CV og en søknad med informasjon om deg selv til [email protected]. Har du spørsmål vedrørende stillingen? Ring Stine Holt på 416 32 654. Vil gleder oss til å høre fra deg!